Қазақстан және ТМД елдері бойынша білім шараларын іздеу

Қазақстандағы үздік хостинг

Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары - 2022
Санаты: Тәрбиеші
Өткізу әдісі: қашықтық Қорытынды құжаттары қатысқан соң бірден беріледі
Жарна: 2500 тг - әр қатысушыға
= 2500 тг

МЕКТЕП ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНА АРНАЛҒАН КОНКУРСТАРҒА ҚАТЫСУҒА ШАҚЫРАМЫЗ.

Қатысу тәртібі: қашықтық

Өткізу мерзімі: Әр айдың 1 мен 31 күндері аралықтарында.

Қорытынды шығару: конкурстық жұмысты жібергеннен бастап есептегенде 7-ші күні нәтиже шығарылады.

Конкурсқа қатысу үшін тапсырыс беріп, төлемдерін растағаннан кейін конкурс материалын жүктеп, қатысушы СЕРТИФИКАТЫН алады.

Қатысу тәртібі:

  • Порталға тіркелу. Жеке кабинет ашу.
  • Конкурс ережелерімен танысу.
  • Қатысушы санын көрсетіп конкурсқа қатысуға өтініш беру.
  • Конкурсқа қатысу үшін ұсынылған әдістердің бірімен төлем жасау.
  • Конкурс тақырыбы бойынша әзірленген материалды серверге жуктеу.
  • Қатысушы сертификатын алу.

Конкурс талаптары:

  • Конкурс материалын серверге жеке кабинет арқылы жүктеу.
  • Жұмыстарды келесі форматтарда ғана жіберіңіздер: doc, docx, ppt, pptx, jpg, jpeg, png, pdf, avi, mp4, mpeg, mp3, ogg, wav, tiff, zip.

Конкурс нәтижесі бойынша орын алушылар белгіленіп, конкурс лауреаттарының I, II, III дәрежелі дипломдарымен марапатталады. Сертификат пен дипломды жүктеу жеке кабинет арқылы орындалады.

“Заманауи педагогика ерекшеліктері – 2022”
тақырыбында өткізілетін
Республикалық конференция бағдарламасы

Республикалық конференция білім беру ақпараттық жүйесінің базасында ұйымдастырылып, қашықтықтан қатысу мүмкіндігі қарастырылған. Конференция модераторлары "Qazaqstan Ustazy" қоғамының (ары қарай - Қоғам) ауыспалы және тұрақты құрамынан тағайындалады. Қазақ және орыс тілдері конференцияның жұмыс тілі болып саналады. Конференция материалдары (пленарлық және секциялық баяндамалардың тезистері мен мақалалары) конференция жұмысының қорытындысы бойынша "ADISTEME.KZ" (ISSN 2708-4280) журналында жарияланатын болады.

СЕКЦИЯЛАР ТІЗІМІ


    р/р
    Секция атаулары
    1Абай Құнанбаевтың шығармашылық мұрасы
    2Ағылшын тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    3Алғашқы әскери дайындық пәнінде ғаламтор технологияларын пайдалану негіздері
    4Аспаздық шеберліктің заманауи әдістері мен құралдары
    5Әлеуметтік жұмыста инновациялық технологияларды қолдану негіздері
    6Балалар мен жасөспірімдер психологиясы
    7Балаларды тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы және рөлі
    8Бастауыш сынып пәндерін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    9Биология пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    10Білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру әдістері
    11География пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    12Геометрия пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    13Ғылым және медицина: қазіргі заман көзқарасы
    14Дене шынықтыру пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    15Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары
    16Заманауи ғылыми зерттеулер мен әзірлемелер
    17Заманауи кітапханалар мен кітаптарды оқу технологияларын білім беруде қолдану
    18Зертханалық жұмысты жүргізуде заманауи құралдарды қолданудың негіздері
    19Инклюзивтік білім берудің зияткерлік технологиялары
    20Инновациялық білім беру құралдарын информатика пәнін оқыту барысында қолдану
    21Қазақ тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    22Қазақстаннан шыққан тұңғыш кәсіби дипломат Нәзір Төреқұловтың өмір жолы
    23Қазақстанның жаңғыруы: жаһандық бәсеке
    24Қазіргі психология ғылымы мен тәжірибесінің даму үрдістері және болашағы
    25Қашықтық білім берудің ақпараттық технологиялары
    26Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақ ұйымдастырудың тиімді жолдары
    27Құқық пəнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолдану
    28Логистика саласындағы менеджмент
    29Математика пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    30Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    31Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    32Музыка пәнін оқыту барысында зияткерлік технологияларды қолдану
    33Неміс тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    34Оқыту процесінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    35Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    36Орыс тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    37Отбасы бос уақытын баланың жан-жақты дамуына жоспарлаудың тәрбиелік маңыздылығы
    38Өзін-өзі тану пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    39Сызу пәнін оқыту барысында инновациялық технологияларды қолдану негіздері
    40Тамақтану технологиясы пәнін оқыту барысында зияткерлік құралдарды қолдану
    41Тарих пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    42Технология пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік құралдарды қолданудың негіздері
    43Физика пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    44Химия пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    45Экономика пəнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолдану

    ПЛЕНАРЛЫҚ БАЯНДАМАЛАР

  1. Сапарбаев Әбдіжапар Жұманұлы, "Нәзір Төреқұлов" Халықаралық қорының Президенті, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері, Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясы құрметті академигі, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Алматы.- Елшінің бірлігі мен ерлігі.
  2. Өскенбаев Алмас Әділбекұлы, "ADISTEME" журналының Бас редакторы, Алматы.- Қашықтық білім берудің ғылыми-техникалық қамтамассыз етілу ерекшеліктері.
  3. СЕКЦИЯЛЫҚ БАЯНДАМАЛАР БОЙЫНША КОНФЕРЕНЦИЯ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

    КОНФЕРЕНЦИЯҒА ҚАТЫСУ Төраға: Сапарбаев Әбдіжапар Жұманұлы, "Нәзір Төреқұлов" Халықаралық қорының Президенті, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері, Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясы құрметті академигі, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Алматы.
    Хатшы: Өскенбаев Алмас Әділбекұлы, "ADISTEME" журналының Бас редакторы, Алматы.
    Қаралу
    мерзімі
    Секция Қатысушы аты-жөні Лауазымы
    14.12Инновациялық білім беру құралдарын информатика пәнін оқыту барысында қолдануОскенбаев Алмас АдильбековичАқпараттық жүйелер пәнінің оқытушысы
    06.11Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыБорханова Мейрамгул Айтбаевнабиология пәнінің мұғалімі
    16.05Оқыту процесінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыРахимжанова Айгерим Ергазыевнаорыс тілі және әдебиеті мұғалімі
    04.05Ағылшын тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріДауылбаева Меруерт Ағылшын мұғалімі
    04.04Инновациялық білім беру құралдарын информатика пәнін оқыту барысында қолдануАгатаева Елмира БоратовнаУчитель информатики
    26.03Оқыту процесінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыМукажанова Шынар ОралбаевнаОқу ісінің меңгерушісі
    14.03Өзін-өзі тану пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріАралханова Сымбат СалыковнаӨзін-өзі тану пәнінің мұғалімі
    24.01Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақ ұйымдастырудың тиімді жолдарыКадырова Самал Орынбасаровнадиректордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары
    27.12Балаларды тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы және рөліБеркимбаев Акимбек ШакирбековичДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
    22.12Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдарыКАРАБУПЕЕВА ЖАНАР УАЛИЕВНАДИРЕКТОРДЫҢ ОҚУ ІСІ ЖӨНІНДЕГІ ОРЫНБАСАРЫ
    21.12Балаларды тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы және рөліБайкетеев Менлибек СулейменовичДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
    20.12Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдарыПрмаганбетова Меруерт АргинбековнаДиректорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
    19.12Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыЕдигеева Гульнур ЖумановнаДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
    15.12Алғашқы әскери дайындық пәнінде ғаламтор технологияларын пайдалану негіздеріБайдулдаев Бахытжан Мырзакаримович Алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімі
    14.12Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдарыСейдалиева Шолпан УмиртаевнаДиректорының бастауыш сыныптар жөніндегі орынбасары
    14.12Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыКозбеков Бауыржан АраппайұлыТарих пәні мұғалімі
    30.11Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыСыздыкбаева Шолпан КуанышбекқызыДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
    01.11Қазақстаннан шыққан тұңғыш кәсіби дипломат Нәзір Төреқұловтың өмір жолыОскенбаев Алмас АдильбековичАғылшын тілі оқытушысы

    Заманауи педагогика ерекшеліктеріне арналған конференция төңірегінде 45 секция бойынша 18 қатысушы тіркелді. Пленарлық баяндамамен 2 қатысушы тыңдалды. Конференцияға қатысу тапсырыстары координаторлар мен Қоғам мүшелерінің жеке кабинеттері арқылы қабылдану жалғасуда.

    1. "MAMAN" ақпараттық жүйесі - қашықтық білім беруді ұйымдастыруға арналған құралдардың жинақталған білім платформасы.
    2. Пленарлық баяндама (20 минут) / Секциялық баяндама (10 минут). Конференцияға қатысқысы келетін педагогтар өз жеке кабинеті арқылы таңдаған секция тақырыбы бойынша баяндама даярлап, тапсырыс бере алады.

    НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ:

    • Олимпиада немесе конкурстар мен конференцияға қатысқаннан кейін кординаторлар мұғалімдер бірден марапаттау қағазын алады.
    • Олимпиадаға қатысу кезінде қатысушылардың сынақ жауаптары координатордың жеке кабинеті арқылы енгізіледі.
    • Марапаттау құжатының шынайылығын тексеру үшін «Нәтижелер» бөліміне өтіп құжат номерін енгізу қажет.
    • Олимпиадаға қатысқаннан кейін бірден сіз жіберілген қателіктерді көре аласыз.
    • Конкурс және конференция лауреаттары I, II, III деңгейлі дипломдармен марапатталады.
    • Орын алмаған қатысушылар тексеру комиссиясынан конкурс талабы бойынша анықтамалық ұсыныс  хат алады.
    • Сайыстарға қатысу кезінде шара тақырыбы бойынша конкурстық жұмысты даярлап, жеке кабинет арқылы жіберу қажет.
    • Конкурстық жұмыстар 2 күн ішінде қаралады.
    • Конференцияға қатысу кезінде, оның тақырыбы бойынша баяндама даярлап, жеке кабинет арқылы жіберу қажет. Орын алған баяндамаларды https://adisteme.kz (ISSN 2708-4299) педагогикалық журналына жариялау ұсынылады.

    МАРАПАТТАУ:

    • Барлық олимпиада, конкурс және конференция қатысушылары электронды сертификаттар мен дипломдар алады.

    ҰСТАЗДАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖЕТІСТІКТЕРІН БЕЛГІЛЕП, АЛҒЫС БІЛДІРУ МАҚСАТЫНДА КЕЛЕСІ ЖЕТІСТІКТЕР БОЙЫНША ҚОҒАМ ТӨРАҒАСЫНЫҢ ҚҰҚЫҒЫМЕН МАРАПАТТАУ КАҒИДАЛАРЫ БЕКІТІЛГЕН:

    • Олимпиадаға бір пән бойынша бірден 5 немесе одан көп қатысушы (бір тапсырыс ішінде) даярлаған педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.
    • Екі бөлек тақырып бойынша ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысқан педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.
    • Екі бөлек тақырып бойынша шығармашылық конкурсқа қатысқан педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.