KAZ
RUS
Кіру
Ғылым және медицина: қазіргі заман көзқарасы - 2022
Санаты: Мұғалім, Оқытушы, Студент
Өткізу әдісі: қашықтық Қорытынды құжаттары қатысқан соң бірден беріледі
Жарна: 2500 тг - әр қатысушыға
= 2500 тг

МЕКТЕП ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНА АРНАЛҒАН КОНКУРСТАРҒА ҚАТЫСУҒА ШАҚЫРАМЫЗ.

Қатысу тәртібі: қашықтық

Өткізу мерзімі: Әр айдың 1 мен 31 күндері аралықтарында.

Қорытынды шығару: конкурстық жұмысты жібергеннен бастап есептегенде 7-ші күні нәтиже шығарылады.

Конкурсқа қатысу үшін тапсырыс беріп, төлемдерін растағаннан кейін конкурс материалын жүктеп, қатысушы СЕРТИФИКАТЫН алады.

Қатысу тәртібі:

  • Порталға тіркелу. Жеке кабинет ашу.
  • Конкурс ережелерімен танысу.
  • Қатысушы санын көрсетіп конкурсқа қатысуға өтініш беру.
  • Конкурсқа қатысу үшін ұсынылған әдістердің бірімен төлем жасау.
  • Конкурс тақырыбы бойынша әзірленген материалды серверге жуктеу.
  • Қатысушы сертификатын алу.

Конкурс талаптары:

  • Конкурс материалын серверге жеке кабинет арқылы жүктеу.
  • Жұмыстарды келесі форматтарда ғана жіберіңіздер: doc, docx, ppt, pptx, jpg, jpeg, png, pdf, avi, mp4, mpeg, mp3, ogg, wav, tiff, zip.

Конкурс нәтижесі бойынша орын алушылар белгіленіп, конкурс лауреаттарының I, II, III дәрежелі дипломдарымен марапатталады. Сертификат пен дипломды жүктеу жеке кабинет арқылы орындалады.

“Заманауи педагогика ерекшеліктері – 2022”
тақырыбында өткізілетін
Республикалық конференция бағдарламасы

Республикалық конференция білім беру ақпараттық жүйесінің базасында ұйымдастырылып, қашықтықтан қатысу мүмкіндігі қарастырылған. Конференция модераторлары "Qazaqstan Ustazy" қоғамының (ары қарай - Қоғам) ауыспалы және тұрақты құрамынан тағайындалады. Қазақ және орыс тілдері конференцияның жұмыс тілі болып саналады. Конференция материалдары (пленарлық және секциялық баяндамалардың тезистері мен мақалалары) конференция жұмысының қорытындысы бойынша "ADISTEME.KZ" (ISSN 2708-4280) журналында жарияланатын болады.

СЕКЦИЯЛАР ТІЗІМІ


    р/р
    Секция атаулары
    1Абай Құнанбаевтың шығармашылық мұрасы
    2Ағылшын тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    3Алғашқы әскери дайындық пәнінде ғаламтор технологияларын пайдалану негіздері
    4Аспаздық шеберліктің заманауи әдістері мен құралдары
    5Әлеуметтік жұмыста инновациялық технологияларды қолдану негіздері
    6Балалар мен жасөспірімдер психологиясы
    7Балаларды тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы және рөлі
    8Бастауыш сынып пәндерін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    9Биология пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    10Білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру әдістері
    11География пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    12Геометрия пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    13Ғылым және медицина: қазіргі заман көзқарасы
    14Дене шынықтыру пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    15Денсаулық сақтаудың заманауи технологиялары
    16Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары
    17Заманауи ғылыми зерттеулер мен әзірлемелер
    18Заманауи кітапханалар мен кітаптарды оқу технологияларын білім беруде қолдану
    19Зертханалық жұмысты жүргізуде заманауи құралдарды қолданудың негіздері
    20Инклюзивтік білім берудің зияткерлік технологиялары
    21Инновациялық білім беру құралдарын информатика пәнін оқыту барысында қолдану
    22Қазақ тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    23Қазақстаннан шыққан тұңғыш кәсіби дипломат Нәзір Төреқұловтың өмір жолы
    24Қазақстанның жаңғыруы: жаһандық бәсеке
    25Қазіргі психология ғылымы мен тәжірибесінің даму үрдістері және болашағы
    26Қашықтық білім берудің ақпараттық технологиялары
    27Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақ ұйымдастырудың тиімді жолдары
    28Құқық пəнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолдану
    29Логистика саласындағы менеджмент
    30Математика пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    31Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    32Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    33Музыка пәнін оқыту барысында зияткерлік технологияларды қолдану
    34Неміс тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    35Оқушылардың вокалдық және сахналық мәдениетін қалыптастыру
    36Оқыту процесінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    37Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    38Орыс тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    39Отбасы бос уақытын баланың жан-жақты дамуына жоспарлаудың тәрбиелік маңыздылығы
    40Өзін-өзі тану пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    41Сызу пәнін оқыту барысында инновациялық технологияларды қолдану негіздері
    42Тамақтану технологиясы пәнін оқыту барысында зияткерлік құралдарды қолдану
    43Тарих пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    44Технология пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік құралдарды қолданудың негіздері
    45Ұлттық қолөнерді дамытудың өзекті мәселелері
    46Физика пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    47Химия пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздері
    48Экономика пəнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолдану

    ПЛЕНАРЛЫҚ БАЯНДАМАЛАР

  1. Сапарбаев Әбдіжапар Жұманұлы, "Нәзір Төреқұлов" Халықаралық қорының Президенті, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері, Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясы құрметті академигі, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Алматы.- Елшінің бірлігі мен ерлігі.
  2. Өскенбаев Алмас Әділбекұлы, "ADISTEME" журналының Бас редакторы, Алматы.- Қашықтық білім берудің ғылыми-техникалық қамтамассыз етілу ерекшеліктері.
  3. СЕКЦИЯЛЫҚ БАЯНДАМАЛАР БОЙЫНША КОНФЕРЕНЦИЯ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

    КОНФЕРЕНЦИЯҒА ҚАТЫСУ Төраға: Сапарбаев Әбдіжапар Жұманұлы, "Нәзір Төреқұлов" Халықаралық қорының Президенті, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері, Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясы құрметті академигі, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Алматы.
    Хатшы: Өскенбаев Алмас Әділбекұлы, "ADISTEME" журналының Бас редакторы, Алматы.
    Қаралу
    мерзімі
    Секция Қатысушы аты-жөні Лауазымы
    22.05Орыс тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріБалмуханова Каракоз Интикбаевна Учитель русского языка и литературы
    16.05Денсаулық сақтаудың заманауи технологияларыТлеубаева Асел Бакытбековнахирург, рентгенолог, маммолог
    10.04Оқушылардың вокалдық және сахналық мәдениетін қалыптастыруКатова Акмарал БалтабаевнаПреподаватель
    09.04Оқушылардың вокалдық және сахналық мәдениетін қалыптастыруКатова Акмарал БалтабаевнаПреподаватель
    31.03Балаларды тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы және рөліКудияров Тимур АзимхановичПедагог-организатор-куратор
    29.03Дене шынықтыру пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріГоренко Антонина Александровнапреподаватель физической культуры
    27.03Орыс тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріЖогова Рашида Исмаиловнаучитель русского языка и литературы
    23.03Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыРахимжанова Арайлым Ергазыевнакіші орталық тәрбиешісі
    11.03Музыка пәнін оқыту барысында зияткерлік технологияларды қолдануМайкибаев Жанат Абдыкадыровичпреподаватель по классу домбры
    02.02Білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру әдістеріСергей Валерьевич Гренадеровучитель математики
    14.12Инновациялық білім беру құралдарын информатика пәнін оқыту барысында қолдануОскенбаев Алмас АдильбековичАқпараттық жүйелер пәнінің оқытушысы
    06.11Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыБорханова Мейрамгул Айтбаевнабиология пәнінің мұғалімі
    16.05Оқыту процесінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыРахимжанова Айгерим Ергазыевнаорыс тілі және әдебиеті мұғалімі
    04.05Ағылшын тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріДауылбаева Меруерт Ағылшын мұғалімі
    04.04Инновациялық білім беру құралдарын информатика пәнін оқыту барысында қолдануАгатаева Елмира БоратовнаУчитель информатики
    26.03Оқыту процесінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыМукажанова Шынар ОралбаевнаОқу ісінің меңгерушісі
    14.03Өзін-өзі тану пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріАралханова Сымбат СалыковнаӨзін-өзі тану пәнінің мұғалімі
    24.01Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақ ұйымдастырудың тиімді жолдарыКадырова Самал Орынбасаровнадиректордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары
    27.12Балаларды тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы және рөліБеркимбаев Акимбек ШакирбековичДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
    22.12Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдарыКАРАБУПЕЕВА ЖАНАР УАЛИЕВНАДИРЕКТОРДЫҢ ОҚУ ІСІ ЖӨНІНДЕГІ ОРЫНБАСАРЫ
    21.12Балаларды тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы және рөліБайкетеев Менлибек СулейменовичДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
    20.12Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдарыПрмаганбетова Меруерт АргинбековнаДиректорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
    19.12Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыЕдигеева Гульнур ЖумановнаДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
    15.12Алғашқы әскери дайындық пәнінде ғаламтор технологияларын пайдалану негіздеріБайдулдаев Бахытжан Мырзакаримович Алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімі
    14.12Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдарыСейдалиева Шолпан УмиртаевнаДиректорының бастауыш сыныптар жөніндегі орынбасары
    14.12Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыКозбеков Бауыржан АраппайұлыТарих пәні мұғалімі
    30.11Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдарыСыздыкбаева Шолпан КуанышбекқызыДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
    01.11Қазақстаннан шыққан тұңғыш кәсіби дипломат Нәзір Төреқұловтың өмір жолыОскенбаев Алмас АдильбековичАғылшын тілі оқытушысы

    Заманауи педагогика ерекшеліктеріне арналған конференция төңірегінде 48 секция бойынша 28 қатысушы тіркелді. Пленарлық баяндамамен 2 қатысушы тыңдалды. Конференцияға қатысу тапсырыстары координаторлар мен Қоғам мүшелерінің жеке кабинеттері арқылы қабылдану жалғасуда.

    1. "MAMAN" ақпараттық жүйесі - қашықтық білім беруді ұйымдастыруға арналған құралдардың жинақталған білім платформасы.
    2. Пленарлық баяндама (20 минут) / Секциялық баяндама (10 минут). Конференцияға қатысқысы келетін педагогтар өз жеке кабинеті арқылы таңдаған секция тақырыбы бойынша баяндама даярлап, тапсырыс бере алады.

    НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ:

    • Олимпиада немесе конкурстар мен конференцияға қатысқаннан кейін кординаторлар мұғалімдер бірден марапаттау қағазын алады.
    • Олимпиадаға қатысу кезінде қатысушылардың сынақ жауаптары координатордың жеке кабинеті арқылы енгізіледі.
    • Марапаттау құжатының шынайылығын тексеру үшін «Нәтижелер» бөліміне өтіп құжат номерін енгізу қажет.
    • Олимпиадаға қатысқаннан кейін бірден сіз жіберілген қателіктерді көре аласыз.
    • Конкурс және конференция лауреаттары I, II, III деңгейлі дипломдармен марапатталады.
    • Орын алмаған қатысушылар тексеру комиссиясынан конкурс талабы бойынша анықтамалық ұсыныс  хат алады.
    • Сайыстарға қатысу кезінде шара тақырыбы бойынша конкурстық жұмысты даярлап, жеке кабинет арқылы жіберу қажет. Конкурстық жұмыстарды және конференциялық баяндамаларды жазу кезінде мақала жазуға қойылатын қағидаларды сақтау қажет. Толығырақ: https://adisteme.kz/rules.html
    • Конкурстық жұмыстар 2 күн ішінде қаралады.
    • Конференцияға қатысу кезінде, оның тақырыбы бойынша баяндама даярлап, жеке кабинет арқылы жіберу қажет. Орын алған баяндамаларды https://adisteme.kz (ISSN 2708-4299) педагогикалық журналына жариялау ұсынылады.

    МАРАПАТТАУ:

    • Барлық олимпиада, конкурс және конференция қатысушылары электронды сертификаттар мен дипломдар алады.

    ҰСТАЗДАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖЕТІСТІКТЕРІН БЕЛГІЛЕП, АЛҒЫС БІЛДІРУ МАҚСАТЫНДА КЕЛЕСІ ЖЕТІСТІКТЕР БОЙЫНША ҚОҒАМ ТӨРАҒАСЫНЫҢ ҚҰҚЫҒЫМЕН МАРАПАТТАУ КАҒИДАЛАРЫ БЕКІТІЛГЕН:

    • Олимпиадаға бір пән бойынша бірден 5 немесе одан көп қатысушы (бір тапсырыс ішінде) даярлаған педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.
    • Екі бөлек тақырып бойынша ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысқан педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.
    • Екі бөлек тақырып бойынша шығармашылық конкурсқа қатысқан педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.